Ahad, 9 Januari 2011

mmg aku suke rumble org

happy birthday kpd Adilah dan Balqish. umur korg dah 19 thn..
tu jer aku nak ckp..

tapi ape yg aku nak tulis seterusnye adalah cerita rumble yg aku buat, setelah sekian lama aku bersara.
ingatkan nak bersara terus..tapi tak pela..sekali-sekala wat seseorg happy ape salahnya kan?

pada pukul 1 pagi lebih 8 januari 2011

Aku: yu, teman kan aku gi beli air mesin tu wei..
Yu: ok..
Aku: kau belanje
Yu: Ok
Aku: (aik tak pernah2 Yu setuju nk belanja aku) Jom!

Turun bwh, bincang cmne nak kenakan Dila.. pastu naek atas buat2 kutuk Taufiq..Konon2 nak hilangkan nervous and konon2 nak jadi kan situasi tu lebih real..padahal Taufiq takde kena mengena dgn kejadian hari itu..

Yu: Dilah, Balqis ade kat bawah nak pinjam notes management kau
Dilah: ha..?
Yu: dia nak sekarang, die tunggu kat bwh..
Dilah: alah, malasnye nak turun..jap2
Yu: (die percaya?)

after dila kuar jer aku,yu and Bal tutup lampu and sediakan bedak kat tangan..
bile Dilah patah balik tak dpt carik Balqis kat bwh..pintu diketuk..

Aku,Yu and Bal dah ssiap sedia..

*bukak pintu*
*Bedak dibaling*

*Dilah menjerit*

11.50 mlm 9 jan 2011

Dilah: bal!! tolong ade lipas dlm toilet..

Bal yg tak takut lipas tuh terus belagak hero utk menyelamatkan Dila..

Aku dgn Yu cepat2 amek cadar, bantal, dgn selimut Bal..

pastu sepahkan locker Bal yg paling  bersih dan kemas tuh (seyes!)

mmg terbaikk..

pastu men kejar2 kat bwh..bal nak sgt die punyer cadar, bantal, and selimut tuh..

aku bwk la lari bende tuh sumer then letak kat tempat duduk awam..

aku susun cantik2 bantal, selimut, and cadar atas kerusi simen tuh..

mne tau Bal nak rehat2 jap ke kan..

tapi bile Bal nmpk je susunan tuh die terus menjerit..

Bal: ape kau dah buat..

pastu die kejar aku..

*yg penting aku puas*

hahahaha..

1 ulasan: