Ahad, 12 Disember 2010

citer yg aku pernah tgk kat wyg

aku ingat lagi citer first skali aku pernah tgk kat wyg dgn family aku time kecik2 adlah citer Godzilla..

aku bukan tgk pun citer tuh dulu..aku lagi bnyk men kat tangga dgn adek aku..sampai bapak dgn mak aku marah and ckp "len kali tannak bwk lagi pergi wyg" adn mmg benar lepas tuh aku tak pernah gi tgk wyg dlm tempoh mse yg agak lame..

aku tak tau cmne kanak2 secomel aku boleh dibawa masuk ke dalam citer seganas ini..

kali kedua aku g tgk wyg sekali lagi dgn family aku tgk citer Eragon setelah aku bergaduh dgn adek aku kena pilih antara cicak man ataupun eragon.. time tuh aku form 3..
part action

akhirnya aku menang.. mmg best ar citer tuh..

best!
lepas tuh aku kuar dgn member aku g tgk citer Primeval.. skali dgn adek aku..
time tuh aku nak tgk citer Ghost rider tapi member aku tuh tannak..
tapi citer primeval tuh best ar..pasal buaya besar kat Afrika.. tak tau la lagenda je ataupun kisah benar..org Afrika panggil buaya besar tuh Gustave.. 

tidak lama lepas tuh aku gi tgk wyg lagi dgn adek aku tgk citer ape ntah dgn sorg member dia lak.. citer akali ni agak membosankan..menceritakan pasal satu kedai menjual alat permainan yang ajaib..tapi citer die slow..
aku ingat lagi ade sorg budak laki ckap sejurus  hbs citer tu "membazir duit aku rm7"
tak gune menyesal.. haha

and then aku gi tgk wyg time aku f4 dgn sorg senior aku..K.aishah.. tgk citer twilight..Best! 



Next story lepas tuh aku g reunion dgn member aku tgk citer The day the earth stood still..
citer tuh ade yg best tapi sepanjang  citer tuh aku hampir tertidoo..
buang duit aku rm14..
makhluk asing turun ke bumi utk musnahkan bumi

effect die still terbaik ar



pastu aku ingat lagi aku tgk wyg dgn deeb..sbb takde citer best kitorg tgk citer melayu yg ade 2 org kembar tuh..kepala bercantum tuh.. ape ntah tajuk die..
mmg sumpah tak best..
tapi aku suke ending die..cm twist r..

pastuh aku g tgk citer vengeance furry dgn syaza naqibah.. mmg lawak hbs ar.. citer ni mmg terbaikk. aku ashik gelak jer..sampai sakit perut aku..

citer psl sorg arkitek ni die nak ubah kwsan perhutanan tuh jadi kwsan perumahan..pastu haiwa2 kat hutan tuh tau..so dorg nak halang la arkitek tuh..



Citer last aku tgk dgn ade2 aku adalah citer Grown up..

citer ni pn lwk gak..








adek aku pernah ckp sape yg gi wyg ni solat dia tak sah 40 hari..sbb die kan dari skola agama..
bile aku tanye kenapa? dia ckp sbb kite g tempat punca maksiat dan kelalaian..

insaf aku..tapi yg sure aku tak pernah gi wyg dgn bukan muhrim berdua-duan..alhamdulillah..

aku nak try jauhkan diri dr kelalaian ni..










Tiada ulasan:

Catat Ulasan