Sabtu, 21 Mei 2011

masyaAllah..I'm still here after 19 years

pertama sekali Alhamdulillah kepada Allah
yg masih memberi aku peluang untuk menghirup oksigen
yg hanya pinjaman semata2 kerana semuanya eventually akan kembali pada Allah

terima kasih pada Yuhanes Jainuri..
your lovely card and words
[yg sweet tu mmg tak boleh bla =D]

kpd Syaza Nurfarida,Nazatul syuhada,Aisha Shareen dan Siti Solehah
terima kasih atas ucapan2 yg bernas pada hari nan indah ini

daripada Aisha
to a dear friend who inspired me,
to a happy girl who always do random stuffs in class,
to a sister i wish i had,
to a classmate who taught me,
to a koop member yang sangat berdedikasi,
...to a blogger who i pray that she will publish her own book one day,
to a daughter yang tengah guna simcard mak dia,
to a student yang dah finals,
to His servant who i know never failed to say His name,
Happy Birthday Laila. may our friendship last forever ;3

ps: awak dah tua. dah boleh kawin ;3 and remember this :
"Another year Older, Another year Wiser"
I'm gonna reply this one, one day insyaAllah
dan,

Hari nie aku dapat hadiah yg speacial sgt.
tak sumer org pun boleh dpt hadiah tu
mmg Allah tahu akan kehendak aku
ape yg aku suke
dan ape yg terbaik utk aku

pertama
aku dapat bdn yg sihat untuk berpuasa hari ni utk menunjukkan rase syukur pada Allah
akan nikmat yg melimpah ruah yg tak terkira dek kalkulator..

kedua
aku ade mase yg panjang dan terasa lapang bukan sahaja untuk menyelak al-quran dan menyelak notes utk final
tetapi juga mase utk menghafal surah al-a'la yg aku tangguh2 sebelum ni..
[need to keep on menghafal insyaAllah]

subhanallah..
wat do i need more than that?

surely I need Allah more than anything else

2 ulasan: