Isnin, 14 Jun 2010

kepada Allah aku berserah

aku tumpang gembira my best friend NurFaradiba Zakirah will be going to matrik perak

tomorow

than repeating her SPM. good luck diba..aku sentiasa ingat kau dlm doaku..

insyaAllah..

then main reason i'm pulishing this post in the middle of 2 am in the morning is because

when suddenly i remembered what my mom told me.

"mama rase anak2 mama sume ade hepatitis"

the news never scared me at that particular moment.

"o..kenape lak mama rase mcm tu"

i asked as i was curious

"sbb mama ade hepatitis,tapi tak ingat ape. mestila anak2 pn akan dpt kan?"

i didn't answer that question as i'm not sure. my bio was A- (i remind myself)

i didn't care about the topic until i came across the status in fb from one of my friend who already got the official offer letter from MARA.

"kene cek darah la" (skrip ini telah diubah sedikit)

the status strike my heart like a thunderstorm (rite spice ini adalah rekaan semata2)

MasyaAllah2x..

meaning here..if the hepatitis is in my blood.

MARA will not sponsor me..

kepada Allah aku berserah...=(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan