Rabu, 19 September 2012

sebenarnya tak tau nak tulis ape (boleh ke macam tu?)

nie mmg dah lewat sgt nie aku tido selalunya aku pukul 9-10 dah tido sbb aku takut kalau aku ngantuk gi keje esok aku jadi pemarah dekat budak2 di nursery yg comel sgt tu.

aku sejak kebelakangan nie ridu sgt kwn2 sekolah lama aku, tapi asal aku nak contact dorg mesti mereka yg tak melayan aku. ok aku contact gune fb je pun. Alasan~~

actually aku dah tak sabar nak start sem, padahal baru keje sebulan. rupanya baru aku tau keje tak best. belajar adalah pekerjaan yg paling best sekali.

tapi sgt takut bile start belajar benda lain banyak tak terurus terutamanya D&T.

sbb tu lah kena amalkan doa "ya Allah, kau tetapkanlah hati kami dalam jalan dakwah ini. Wahai Tuhan yang membolak-balik kan hati janganlah kau pesongkan hati kami setelah kau memberi petunjuk"

p/s: moga Allah permudahkan JPJ test Yuhanes tomorrow.

moga pak cik saripudin nak pulangkan duit deposit rumah aku. .

ok tak penting pun. BYE!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan