Khamis, 26 Julai 2012

ape nie laila?

tak ingatkah kau saat kau tak percaya pada Allah sblm result spm dulu?

tapi pelik kau masih berharap..

dan Allah beri kejayaan yang tak disangka2.

padahal nak kata layak tak jugak kan..

bukan itu je, Allah permudahkan kau dapat scholar.

berharaplah lagi, berdoa kuat lagi, buat ikhlas lagi..

moga Allah beri kejayaan pada saat kau tak sangka2.

ingatlah seseorang hanya akan dapat ape yg dia usaha.

jadi apa yang kau takut?

"Tidak ada satu musibah yang menimpa seseorang kecuali dengan izin Allah" (At-taghabun: 11)

P/s: alhamdulillah motor dah ok. tinggal nak practice isyarat tgn jer.




1 ulasan:

  1. kak laila , bila nk jpj test tu ? huhu doa bnyk2 ok .

    BalasPadam