Ahad, 11 September 2011

Allah will provide way when there seem no way

Assalammulaikum.

aku sekarang dalam dilema. sama ada nak INI atau ITU. (ini dan itu dirahsiakan) haha.. padahal bukan big secret pun. cume aku tak rase cm nak share di sini. 

takpe, aku nak buat istkharah. Allah knows best kan? hehe..

kepada seorg sahabat aku yg sedang berlawan antara nafsu atau cahaya Illahi jgn risau, sbb Allah is always there to guide u and I will always pray for u. Ya, kalo kita rasa tak tenang dan gelisah selalu, berkemungkinan besar Allah nak bagi warning bahawa hati kita penuh dgn noda dosa. Salah satu solutionnya adalah BERTAUBAT. Buat solat taubat, pastu pergi mintak maaf dgn sape2 yg kamu rase kamu dah buat salah, serta maafkan sape2 yg pernah buat salah pada kamu. InsyaAllah~~ 

ape yg aku dah buat dlm minggu nie adalah, aku mencari course english yg dapat mengajar aku bahasa inggeris agar aku lebih fasih dan mahir. rupanya mmg boleh cari di google. kalo kalian2 semua nie mmg tak de ape nak buat boleh la pergi ke www.englishlink.com untuk sharpen u guys punyer english, appart from that dia juga memberikan certificate secara free utk setiap org yg hbskan course tu.

aku juga sedang mencari course bahasa arab secara percuma di internet.. tak jumpe lagi yg best.. takpe2.. when there is a will there is a way.. 

may Allah grant us all the highest state of iman..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan