Khamis, 20 Februari 2014

dengan kenderaan aku menjelajah

ok.. not really funny, saja ambil tajuk dengan basikal aku menjelajah. huhu..

beberapa minggu lepas aku tengok summary dokumentari ni dengan basikal aku menjelajah seriously sgt BEST and kagum dengan Zahariz nie. tak habis pun lagi tengok keseluruhan dokumentari tapi mmg dapat banyak benda. dia kata tujuan utama dia menjelajah ke artik tu adalah untuk tengok aurora. Di samping tu dia nak cari jawapan kepada persoalan2 yg bermain dalam fikiran dia.

mmg betul sgt, when you have too many things playing in your mind you certainly need to travel and if possible alone. sbb aritu aku travel gi sarawak nak gi majlis perkahwinan adik usrah aku, sgt banyak benda yg aku reflek. especially when you are alone and no one to talk too you definitely need to think about the past, about the future, about yourself.

and dia nak buat lagi satu dokumentari..wahhh..tak sabar nak tengok.
you guys can follow the updates here

Tiada ulasan:

Catat Ulasan