Selasa, 1 Februari 2011

25 things about me..?

nie first time aku buat..
Balqish gedik telah menge "tag" aku

1. i only show u what i want u to see
2. is that harsh?
3. passion slalu hangat2 tahi ayam
4. could have personality disorder
5. is that scary?
6. suke combinasi nasik lemak dgn teh tarik waktu sarapan
7. suke sgt membaca buku cerita
8. sgt pemalas
9. is that bad?
10. sgt mudah terpengaruh
11. lose temper very (quite) quicly
12. tak mampu mempengaruhi org lain
13. sensetif tapi tak suke menunjukkan pada org lain
14. sgt emotional dlm situasi air mata
15. ego beb
16. suke sgt pada kucing
17. buat sesuatu benda kalo ade mood
18. aku suke kaler pink ( kalo tak suke just shut it, aku tak pernah kutuk kaler lain buruk)
19. jatuh hati dgn filem yg ade elemen action
20. saya rendah and im proud to be one
21. saya ramping and im proud to be one too (ok ini perasan)
22. suke lihat org yg boleh lari laju2
23. suke membuat kad and something kreatif
24. tak boleh memimpin
25. habissssssssss....

aku malas nak tag sape2..
sape2 rajin buat ar. sekian terima kasih

2 ulasan:

  1. tak pasal2 aku kene gedik. korg ah ni ajar aku jdi gedik.HAHA

    BalasPadam
  2. Salam :)

    hehe.Nampak la jugak ade sedikit emosi kat post ni..btw, salam ukhuwah Laila Syamimi :)

    BalasPadam