Isnin, 25 Oktober 2010

bile belajar itu bagaikan makanan asasi..

ok aku sambung lagi..
bile belajar itu bagaikan makanan asasi tanpe lauk, tak sedap dan bosan bile dimakan hari2..

..
itula yg aku rase dulu mase sem 0
bosan gilerr cm takde ape nak buat..pagi kelas, makan, hbs kelas, tido, pagi kelas balik..
its like the whole of my life is useless..something is missing, but i know deep in my heart my life is not all about studying but much more than that..
alhamdulillah..
bile mule sem 1 life gets more interesting, sbb halaqah mule fixed..tiap2 minggu ade..pastu dgn kelab and sukan dah start.. wah...
im happy.. and lebih2 lagi aku dah tau ape tujuan aku hidup melalui halaqah2 yg aku hadiri..
baru aku nampak aku hidup bukan utk belajar je..aku hidup utk lebih dari itu..
insyaAllah aku akan citer lebih lanjut pada post yg lain.

hari ni aku nak citer pasal ade cricket kat sini..
aku cm org giler bile tau (exaggerate..)
aku rindu giler main cricket kat samura dulu..huhu.. 
dgn syaza, aida, dgn budak2 dorm aku dulu..mmg lepas tension giler ar..
terjerit2 cm org giler,dah ar nak pekse time tu..
tak kisah lgsg care men salah sumer.. aku rase budak laki tgk kitorg men mesti geleng pale je..
mmg tak tau men lgsg time tu..agak2 je..
tp bile aku pk2 balik baik jgn tamak.. aku ingat nak men bola jaring je dulu this year.. next year baru masuk team cricket..
ceh tinggi lak cite2 aku..cm layak je..
teringat cm kat samura lu, tamak sgt nak masuk sumer sport.. memanah, softball, bola jaring, last2 sumer tak dapat..
okies laaa..
i will write more later..
assalamualaikum..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan