Jumaat, 21 Mei 2010

kekecohan bermula

sekarang ni tgh hot org kecoh2 psl result biasiswa..

seronok jugak bile ade rase cuak2 ni ramai2 dlm fb..

dulu spm pastu matriks, then upu..

haha..tak pernah stop..lepas ni exam kat U lak..

tak sbr aku nk dgr org tulis status kat fb " exam first sem nk start!!"  "first sem give me a hell"

status tu hanya contoh jer ye rakan2..

ok topik seterusnya adalah menganai award pertama yg aku dpt drpd rabiatul

thank u ^_^

yg len boleh la contohi rabiatul ye memberi aku award!

syarat2nye after aku dpt award ni aku kene buat senarai tersebut..


A - Saya perlu memilih kawan - kawan saya yang cantik blognya. Pendek kata, berkenan di hati
B - Ada lagi syarat - syaratnya. Jika sesiapa yang telah terpilih perlulah melakukan perkara perkara ini

1. Buat entry pasal award ini.
2. Copy badge 'Beautiful Blogger Award'.
3. Ucap terima kasih dan letak link pemberi award pada entry tersebut.
4. Senaraikan 10 blogger penerima award yang baru.



senarai pemenangnya ialah


1.ahmad taufiq
2.afiq khalid
3.sang karipap
4.sumeiya annajiha
5.dan lain2..


haha..actually sumer blog pn cntik so spe nak amek la..
tapi sape yg dah ade jgn tamak yep! aku mls nk tag.


^_+

Tiada ulasan:

Catat Ulasan