Rabu, 30 Jun 2010

selamat hari jadi syaza

hari ni hari jadi kawan aku name die syaza nur farida. oleh kerana die pernah wat entry psl aku. so kali ni aku nak kutuk die balik. hahaha.*gelak jahat*

ermm..cmne nak start ek? aku knal syaza since f4 kat sains muar. die first intake. aku second intake.
ape persamaan kitorg, kitorg adalah anak sulung.(perlu ke mentioned?) walaupun aku tak nmpk cm anak sulung. @_@''
pada pandangan aku la, syaza ni jenis yg sgt semangat. bile die nak wat something tu die akan wat bersungguh-sungguh. pastu die jenis yg hormat org lain, dan hormat keputusan orang lain, pendengar yg baik, penasihat yg baik, orang senang tertarik la dengan die...
org yg paling aku suke borak dgn syaza la kalo kat hostel. kitorg pn slalu gak study kat prep sme2.
stay up sme2. kalo tak phm tanye sme2. pdhl aku yg slalu tanye die.

aku harap sangat persahabatan kite akan berkekalan.
dan semoga syaza nur farida dimurahkan rezeki, dipanjangkan umur, dipermudahkan urusan dunia, akhirat,
dipercepatkan jodoh.
amin.. insyaAllah..

iluvusomuch
laila

Tiada ulasan:

Catat Ulasan